work experience
sunt studenta in anul 1 si deja imi fac plan sa merg in vara asta in S.U.A; as vrea sa stiu daca a mers cineva cu Work Experience (am vazut ca au comisioane mici: 350$ daca-mi gasesc singura job, 400$ sa mi-l gaseasca ei); de fapt ma intereseaza mai mult o firma serioasa din cele existente si nu prea am chef sa-mi pierd bani si timp pretios incercand sa ma interesez de traseul lor,de angajatorii mei sau pur si simplu pentru organizare...o firma profesionista si atat
Foarte multe firma afiseaza
Foarte multe firma afiseaza o suma ca "tarif de program"....apoi dedesubt...cu litere mici mai adauga, taxa de inscriere, asigurare medicala sau alte taxe.
Mare atentie asadar la costurile ascunse.
spit it out
Nu-i ceva curat cu tine...ne tot stresezi cu taxele tale ... inseamna ca ti-e frica de rivali? si oricum mersi ca mi-ai dat reply....mai informeaza-te ... da voi sunteti ingeri pe pamant???...aveti tarife cu care sa spargeti piata...da? si noi nu stim?? hai ca vin la voi ca tot ma gandesc pe cine sa aleg ... dar nu te las cu una cu doua ... spune exact ce tarife ai daca ma inscriu pana la sfarsitul anului....eventual trimite-mi un contract model....si nu mai vorbi de costuri ascunse particularizeaza....cine are de fapt costuri ascunse sa stiu si eu ca tot vreau sa plec....da o firma numai tot generaliza bla bla bla-uri....stiu ca-ti faci reclama si daca tot iti faci zi-o pe fatza ... eu ma tot informez si binenteles aleg oferta cea mai buna ca este o firma mare sau mai putin cunoscuta .... daca sunt oameni seriosi se vede si nu te trimite sa te intalnesti cu nu stiu cine in parcul Cismigiu dimineata la 5, inainte de a intra la ambasada, ca Ameritrexul si sa nu-ti vezi dosarul si sa nu vezi ce este in el si plus ca trebuie sa trimiti banii in cine stie ce conturi la nu stiu ce firma si in cine stie de oras ... si vb. din experienta 100 % SIGUR !!!
Laura eu iti raspund cu