sfaturi pt un first-timer
Salut! sunt student in anul 2 si m-am gandit sa merg si eu in america vara asta sa lucrez. :) pana in momentul de fata am tot vizitat firmele Work and travel din Timisoara..am inceput cu american experience..apoi US travel, ZIP travel, romanian brown elephant, GTS, etc. Sincer sa fiu cea mai ok mi s-a parut brown elephant ( mi-a putut raspunde la absolut orice intrebare si mi-a dat multe sfaturi utile - pers respectiva fusese deja de 4 ori in USA) plus ca e una dintre firmele care iti returneaza toti banii in cazul unui refuz de viza (mai putin taxa de viza si taxa sevis) ..alte firme "daaa.toti banii ii primiti inapoi...mai putin taxa de viza..taxa sevis.. taxa de inscriere de 250 roni si taxa de procesare dosar de 100$" .. :)
In fine..asta presupun ca mai putin conteaza. Ce mi se pare mai dificil este insa alegerea Job-ului...regiunii..etc. sincer imi doresc sa merg intr-un loc unde sunt multi turisti..unde e multa agitatie unde sunt sanse foarte mari sa gasesc si un second job.. cineva mi-a recomandat o zona apropiata de new york ..asta pt ca ar fi cam cel mai ieftin biletul de avion si nu sunt "probleme climatice" ca in florida de exemplu unde din cate am inteles nu e sezon in perioada iunie-septembrie
chiar nu stiu ce sa aleg: un job de genul waiter cu salariu mic dar care include si tips-uri ..sau unul cu salariu fix dar mai mare. Am vazut unele oferte de joburi ok platite ca housekeeper insa din cate am citit pe forum-uri nu prea rezisti - chiar asa de greu sa fie sa dai cu aspiratorul..sa stergi praful..sa schimbi lenjeria si ce mai implica in rest..? nu stiu ce sa zic.