Sări navigare.
Acasă
Made it, Ma! Top of the world!

Care assistant in UK/Eurolife

| | | | |

Buna tuturor,

Sunt in Anglia din data de 28 august 2009, lucrez ca si care assistant in Anglia, pot sa spun sunt la sfarsitul lumii, iar tepele pe care le-am intalnit aici sunt de asa masura, incat merita publicate.

Despre Eurolife Consulting din Bucuresti, si tepara de Lisa Inturrisi, tipa din Anglia, care te poate trimite acasa cu diferite motive tampite cand vrea ea. Dar sa va spun exact cate am vazut de cand sunt aici:

Eurolife habar n-are unde si in ce conditii trimite oamenii pentru munca de care assistant in Anglia. Am intalnit 2 fete de cand sunt aici, care au avut in contractul incheiat cu Eurolife: masa, cazare for free, salar de 6,15 dupa perioada de proba, NVQ free...si ce au intalnit? Locuiesc intr-o casa parasita, ruinoasa, pentru care platesc 50 pounds/saptamana+utilitati, curent etc...ceea ce in contractul cu Eurolife figura ca acel 50 pounds nu este chirie, ci acea suma acopera cheltuielile ptr utilitati.  Lisa Inturrisi uita sa spuna ca ai de asteptat 1 sau 2 saptamani dupa ce ajungi, pentru a primi CRB-ul, pana atunci nu ai dreptul sa muncesti, doar stai, si-ti cheltui banii, daca ai ce. Am intalnit 2 fete care dupa 1 saptamana dupa ce au ajuns au fost trimise acasa spunand ca nu vorbesc engleza suficient de bine. Bineinteles banii nu si-au primit inapoi, si nimanui nu i-a pasat ca ele de fapt au fi fost harnici si muncitori. N-are nici un sens sa va mint, ceea ce am intalnit aici este dezgustator, una dintre fete a mers la Ambasada Romaniei din Londra, pentru ca la casa unde a lucrat nu s-a respectat nimic din ceea ce a spus Eurolife.