Work and travel in ultimul an de facultate
Buna tuturor. Sunt student in anul 3 din 3 la tehnica dentara in cadrul facultatii de medicina si farmacie din Oradea. Ma gandeam anul viitor sa merg cu work and travel in sua. As vrea sa stiu care imi sunt sansele reale sa iau viza fiind in an terminal si daca este o procedura care merge prin care sa reusesc si daca a fost careva in situatia mea si cum s-a descurcat. Astept raspunsurile voastre.
buna..si eu as fii
buna..si eu as fii interesata sa aflu daca as avea sanse sa primesc viza avand in vedere ca sunt an terminal....pe parcursul celor 3 ani am avut medii mari, nu am avut restante si in plus vreau sa ma inscriu si la master....se poate pleca si dupa licenta?adica prin 7-8 iulie?sau e prea tarziu?te mai primesc angajatorii?astept parerile voastre:P
tot in ultimul an..:)
eu m-am inscris prin student travel,in brasov....deja saptamana viitoare pe 23 apr am interviulla ambasada...sunt ultimul an....poate cei care au mai fost deja la viza ne mai dau si noua niste sfaturi....ms!bafta!
am emotii
Anda poti sa imi spui te rog ce ai dus cu tine la ambasada ca sa demonstrezi ca o sa iti continui studiile?...eu am inteles ca am nevoie de adeverinta de preinscriere la master,dar nu pot sa fac rost,la noi la faculta nu s-a aprobat...apoi mai ete varianta unui contract de munca aici,sau o scrisoare d recomandare a unui profesor...ai avut careva din aceste documente cu tine?...Daca poata sa imi raspunda cineva pls...Mersi :)
Buna Anda.. Stiu ca
Buna Anda..
Stiu ca postarea ta este de anul trecut dar as vrea tare mult sa ma ajuti cu niste informatii in cazul in care mai intri pe aici:P